Anugerah


Assalamualaikum :) Semalam aku teman my bestie, Amalina Aiman ambil anugerah kat SAM Rawang. Pagi tu kitorang kena kumpul kat Masjid Sungai Manggis pukul 6.30 pagi. Gila awal -.- Aku bangun pun pukul 6.30 hahaa. So, ktorg decide pergi dengan Maman and nak breakfast McD. \drive-thru/

Okay, something bad happen pagi tu. Aku bangun pukul 6.25 pagi! Ya Allah rasa macam nak menjerit, meraung, menangis semua ada. T_____T 5 minutes later, loceng rumah aku berbunyi. Huwaaa Amalina dah sampai. Buka pintu je "Atullllll! Aku dah agak dah kau baru bangun. Patut lah aku call tak angkat, message tak balas. Sekarang kau pergi siap cepat. Baju dah gosok belum? Dah solat belum? Cepat siap kang cikgu marah."

Aku tak sempat jawab apa apa pun. Terkedu, tersentap, tersenyap. Terus siap. Haih -.- 10 minutes later, masuk kereta. Sumpah bunyi cengkerik je. Sorry Malina, angan-angan nak drive-thru tak jadi. Okay sampai je kat Masjid Sungai Manggis ingatkan yang paling lambat. Rupanya Firdaus belum sampai. Fuhh, Selamat!



Akhirnya sampai kat SAM Rawang (SAMER fer short). Datang je terus daftar. Jumpa kawan lama Arif Faisal yang dah tak jumpa 3 tahun. \padahal satu kampung/ After borak-borak dengan dia, kitorang pun cari tempat duduk. Lama gila perasmi tu berucap. Bosan + jealous tengok budak sebelah main Galaxy Tab! \nak jugak!/




After ambil anugerah, kitorang terus pergi makan and solat. Petang tu kitorang balik dengan Abuya. Then abuya ajak kitorang pergi KL. \sekurang-kurangnya dapat tebus salah aku kat Malina pagi tadi -.-/ Then kitorang stop kat Petronas solat Asar and tukar baju.

At last, kami sampai! Disebabkan tak bawak duit so kitorang just window-shopping. Ni lah akibatnya pergi Shopping Mall tak bawak duit. Tengok semua kedai macam nak meraung! >.< Lagi-lagi bila sampai depan Adidas, Nike, Converse. \Duhh. Takyah ingat, pening kepala dibuatnya/








Goodbye Suria KLCC ^^


0 comments:

 

Author

They call me ATUL. Currently studying at Giatmara Sepang, Fashion and Dressmaking. Suka makan. Suka tidur. Suka jalan-jalan. Suka nyanyi. Suka baca buku. Eh?

Labels

Followers