Miss them ;]


Assalamualaikum and hello 2012! FYI, this is my first entry in 2012. 
Yeah, orang lain sibuk dengan tahun baru and azam baru. 
Aku TAK! \Tak sempat pun :p/ Bak kata cikgu aku, azam baru tak perlu tunggu tahun baru.
Bila-bila pun boleh buat. Ye dak? ^^

Anyway, hari ni aku nak story pasal kawan-kawan aku yang dah lama aku tak jumpa, tak contact, tak lepak. Tiba-tiba tergerak hati nak buat entry pasal dorang. Tak tahu kenapa. \rindu tahap gaban kutt/ 

Korang :)
Kita dah lama tak dengar pasal korang.
Sometimes rasa macam diri ni tak wujud. uhuk uhuk! >.<
Kita taktau kenapa tiba-tiba rindu gila kat korang.


Rindu nak outing dengan korang


Rindu nak jalan banting dengan korang \miahaha/


Rindu nak gosip dengan korang \lagi-lagi eyin/


Rindu nak main bowling dengan korang


Rindu nak raya dengan korang


Rindu nak makan Pizza Hut dengan korang


Ingat lagi tak jam pink yang kita beli sama ni? Hewhew. 
Kita pakai kat sekolah semua cakap jam Buy 8 free 1. 
Don't worry babe, kita simpan lagi walaupun dah pecah. 
\Tu tandanya sayanggggg sangat kat korang/

P.S Rindu uolsss :p

0 comments:

 

Author

They call me ATUL. Currently studying at Giatmara Sepang, Fashion and Dressmaking. Suka makan. Suka tidur. Suka jalan-jalan. Suka nyanyi. Suka baca buku. Eh?

Labels

Followers